Usein kysytyt kysymykset
Missä lemmikkien hoidot tapahtuvat?
Kaikki hoidot tapahtuvat asiakkaan luona, tämä mahdollistaa lemmikin tarpeiden sekä hyvinvoinnin tukemisen turvallisessa ja lemmikille tutussa ympäristössä. Lisäksi hoidosta saa kotitalousvähennystä.
Koiran kanssa voidaan mennä myös koirapuistoon tai -metsään.
Tällä hetkellä hoitoalue on Ylöjärvi ja lähikunnat (Tampere, Nokia, Viljakkala jne.)
Mitä hintoihin sisältyy?
Hintoihin sisältyy matkat (max. 8 km yhteen suuntaan yrityksen osoitteesta), kertomus lemmikin hoidosta ja sen kulusta sekä ammattitaitoinen hoito.
Uusille asiakkaille on ilmainen tutustumiskäynti, joka ei sido mihinkään.
Miten maksu suoritetaan?
Maksu onnistuu käteisellä, tilisiirrolla ja MobilePaylla.
Mikä on hoitosopimus ja milloin se tehdään?
Hoitosopimus on kirjallinen sopimus, jossa on kirjattu minun (yrittäjän), yrityksen ja asiakkaan tiedot. Sopimuksesta tehdään kaksi kappaletta, joista kummallekkin osapuolelle jää oma kopio.
Hoitosopimus tehdään uuden asiakkaan kanssa ja riittää, että se tehdään kerran. Sopimusta pystyy muokkaamaan ja täydentämään jatkossa, mikäli tiedot muuttuvat.
Miten tulee toimia, mikäli tulee tarve peruuttaa lemmikin hoito?
Mikäli tulee tarve perua jo sovittu lemmikin hoito, siitä tulee ilmoittaa viipyilemättä joko soittamalla tai laittamalla viestiä.
Sovitun hoidon peruminen on veloituksetonta, mikäli peruutuksesta ilmoittaa viimeistään kahta (2) vuorokautta ennen hoidon alkamista. Muutoin peruutusmaksu on 40 % sovitun hoidon hinnasta.
Luo oma verkkosivustosi palvelussa Webador